27.8.2010

Mitä Kuuluu Mökki-Pupule?

Molin aatellu tehä tuosta Meän *MÖKKI-PUPUSTA* oikein 'elävän-kuvan'. Pistin tuon 'Mummon Pienen-Punasen' jalustan nokhaan. Sillä saa hyvvää - 'hdmi'-vai mitä son...? - jäläkiä...!
Meinas'han Se ensin vähän ujostella - oikein elokuvvhaan...! Ko mie vähän 'suostuttelin' - soli valamis poseehraahmaan....!



*Mitähän Se tuo Pappa nyt meinaa. Taitaa pyrkiä samhaan elokuvhaan ko mieki...?*

*Täsä Mulla on vieraski. Son käyny syömäsä  - minun luvala tietenki. Mulla on tätä hyyää vihirijjää ruohua silleki - *Valako-Tupsule*.
Mie oon tuola vasemmala ja *Valako-Tupsu* tuosa eesä.
Son tuo minun vieras niin ujo ja arka ettei se taho uskaltaa essiintyä kuvvaajale ollenkhaan, vaikka son jo 'Iso-Pupu'...!*

Häätyy sanua tuosta *METTÄ-JÄNIKSESTÄ* - on se tullu melekosen 'kesyksi'. Kesäkuusta son täsä mökki ympäristösä pyöriny. Aivan pikkusena se tähän tuli. Oisko Äiskä jättäny sen liian aikasten...? Ainaki son kova syöhmään. Posket heiluu koko ajan. Kasvu on kuitenki meleko hiasta. Son vielä pieni tuohon toisheen Jäniksheen verrattuna.
Toivua vain soppii, ettei se lähe tästä piha-piiristä mihinkhään jahti-kauen alettua...! Se luottaa liian palijon ihimisheen...! Ajokoiran tappaaminen saattaa sen saaha aivan tolalthaan....
Tuskin tuomosta 'rääpälettä' kukhaan haluaa ampuakhaan....?

Ei kommentteja: